42 900PLN BRUTTO
38 900PLN BRUTTO
Kategoria: A
Przekształca rajdowe doświadczenia w wyjątkowy motocykl terenowy. Nie tylko wygląda jak maszyna rajdowa lecz także działa jak jedna z nich, dzięki technologii i konstrukcji zainspirowanej udanym przejazdem Dakar. To homologowany model, który udowodnił swoją wytrzymałość na jednym z najtrudniejszych rajdowych trasach na świecie. KOVE 450 Rally to prawdziwie wszechstronny motocykl, który łączy w sobie rajdową moc, zwinność terenową i codzienną praktyczność. To doskonały wybór dla tych, którzy pragną autentycznej przygody bez kompromisów.
Typ silnika
Chłodzony cieczą, jednocylindrowy, DOHC
Zawory
4 zawory, 4 zawory na każdy cylinder
Średnica x skok tłoka (mm)
94.5×64
Pojemność skokowa (cm³)
449
Moc maksymalna (kW/obr./min.)
31/8500
Moc (KM)
42
Max. moment obrotowy (N*M/obr./min.)
35/6500
Układ zasilania
EFI
Zanurz się w potędze jednocylindrowego silnika 449cc, chłodzonego cieczą, generującego 52 KM i 40 Nm momentu obrotowego. Z regulowanym przednim zawieszeniem 'upside down' oraz regulowanym tylnym amortyzatorem, 450 RALLY łączy renomowaną jakość, niezawodność i wyjątkową dynamikę w jednym imponującym modelu.
Wszelkie informacje prezentowane w niniejszym dokumencie, są przeznaczone tylko dla celów informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Nie stanowią także zapewnienia w rozumieniu art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, ani opisu towaru w rozumieniu art. 4 ust. 2 tej ustawy. Podane informacje na temat gwarancji pojazdu nie stanowią udzielenia kupującemu gwarancji. Podane ceny są zalecanymi cenami detalicznymi mogą różnić się u poszczególnych Dealerów KOVE. Powyższe ceny mogą ulec zmianom bez uprzedzenia w zależności od zmiany cen wprowadzonych przez producenta, jak również zmian w podatkach, opłatach i przepisach celnych. Oferowany asortyment pojazdów, akcesoriów i wyposażenia, jak też jego dostępność może różnić się od prezentowanego w niniejszym dokumencie. Przedstawione informacje są aktualne w chwili ukazania się niniejszej publikacji. Zużycie paliwa, emisja CO2 oraz masy są mierzone zgodnie z procedurami WMTC lub odnośnymi przepisami. Na skutek czynników takich jak: technika jazdy, warunki drogowe, warunki atmosferyczne, różnice w stanie ogólnym i wyposażeniu motocykli oraz pozostałych czynników, rzeczywiste zużycie paliwa i emisja CO2 mogą się różnić od zmierzonych wartości